Fuss Forest!!

2010.07.31. 12:35

 Ma amikor futottam... na jó igaziból csak kardio-edzés volt, mert esőre áll, meg futkorászni csak félhomályban jó, amikor már nem látják a lilás árnyalatú képedet meg a fuldoklásodat. ^^" Szóval ekkor rá jöttem valamire, méghozzá arra, hogy van még valami - a zene hallgatáson és a hintázáson kívül - ami segít lehiggadni, ha ideges vagyok. (Igaz, közben zenét is hallgattam... *elgondolkodik* de ezt nem annak tudom be és kész. :D )

Ebbe a felfedezésembe beavattam egy személyt, akit most nevezzünk anyának. (Tudom, hogy fárasztó vagyok, de megszokható!) Ő mondta, hogy ezt nem én fedeztem fel először, szóval inkább mégse jelöltessem magam a Nobel-díjra. (... már késő :S)

Szóval visszakanyarodva a futáshoz mondott pár érdekes dolgot, én meg utána jártam. Valami ilyesmit mondott: "Rájöttek arra (hogy ki azt nem mondta...), hogy a szenvedélybetegeket is rá kellene venni arra, hogy sportoljanak, mert ilyenkor olyan hormonok szabadulnak fel a szervezetben, mint mikor az antidepesszánsokat szedik!"

Hogy mire jöttem rá? Mielőtt elmondom, egy kis magyarázat:

Szenvedélybetegség:

 Valamiből (drog, cigi, pia, stb.) túlzásba viszi kicsit... nagyon a használatot. Ez ilyen pszihológiai dolog, szóval erről egy idő után már nem tehet. --> Nem bír vele leállni. Az alapján a rövid kis meghatározás alapján ami a legfrappánsabban közölte a dolgot, az alapján arra következtettem, hogy ebből azért nem gyerekjáték kigyógyulni, szóval azért ne ítéljük el azokat akik ilyet tesznek... :S

http://www.vital.hu/themes/psyc/szenvbeteg1.htm (Itt egész érthetően és nem virágnyelven (mert ez szerintem fontos...), tehát érthetően le van írva a dolog, viszonylag röviden)

Antidepresszánsok:

Serkentik a szerotonin hatását az agyban. (A szerotonin: egy vivőanyag, bár keveset tudnak róla, mégis úgy gondolják, hogy fontos szerepe van az alvásban, a testhőmérsékletben, az étvágyban, a hangulatban, a hányingerben stb. stb.) Sokan azt hiszik, hogy jók fontosak, vagy nem tudnak róla semmit, de hosszú távon igen károsak.

Most hogy végre már tudjuk, hogy mi mit jelent (ha te tudtad, akkor bocsi, bár nekem segített... :) --> mire leírtam ezt rájöttem, hogy nem is akarok bocsánatot kérni, mert ha tudtad, akkor is egy kis memória frissítés nem árt) térjünk a légyegre:

 Több cikket is átböngésztem és arra jutottam, hogy lehet valami ebben a futásban, bár nem nagyon elismert módszer, ahogy látom. Félnek tőle, és egyáltalán nem biztos hogy beválik... még mindig az antidepresszánsokat használják és javasolják és mindenféle.

Bár lehet, hogy a szenvedélybetegeknek nem, de nekem igenis bejön a futkorászás, szóval ha valahol látsz egy őrült mérgezettegérként rohangáló némbert lila fejjel (bár nem láthatsz, mert én felhomályban futok... :P), hmm... akkor inkább ha félig vakon botorkálsz haza és hörgést hallasz, ne ijedj meg, csak összetalálkoztál velem!

Köszülj! Nagy élmény lesz! :D

(Az esetlegesen felmerülő helyesírási hibákért felelőséget NEM vállalok... bár biztos nem lesz semmi gond! (Szerénységem felér a helyesírásom tökéletességével!! xD))

A bejegyzés trackback címe:

https://potyii.blog.hu/api/trackback/id/tr22189061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása