Itt most nem az oszt.fő.-i órák általános témájáról szeretnék beszélni (... vagy írni?! :?). Az már lerágott csont, elmondták legalább egy milliószor. (Bár úgy gondolom, hogy aki ki akarta próbálni az ezekhez a felvilágosításokhoz túl sötét, akinek meg van egy kis sütni valója *nyammíí* az úgy sem fogja, de mint mondtam nem ez a téma.)

Én arról akarok beszélni, hogy más is lehet-e drog a számunkra, nem csak a földhöz ragadt értelemben vett drog. Itt vagyok mindjárt én: megveszek a romantikus regényekért, szeretek írni, kedvelem a pöttyös tárgyakat és mostanság a zene is leköt... nekem egy jó ideje ezek a drogjaim.

Tanév közben amikor nincs időm ezekre, akkor rossz kedvű vagyok és hiány érzetem van. Persze nem halálos, tehát ha mondjuk bedobok 2 kocka csokit *nyamm-nyamm* akkor elmúlik, de akkor is hiányoznak... Ilyenkor amikor megvannak nekem ezek, akkor... akkor is eszek csokit xD

Meg Cabot is írt erről, bár csak 1 sort, de engem azóta foglalkoztat ez a téma, mióta azt a sort elolvastam. Pontosan nem emlékszem az idézetre és sajnos most nem is találtam meg, de ha kell újra olvasom az egész Neveletlen Hercegnő Naplója 10-et (Ne sajnáljatok! Legalább van megint egy jó ürügyem újra elolvasni! ^^). Valahogy úgy hangozhatott, hogy "rájöttem, hogy mi az én drogom, az írás".

Sokat gondolkodtam rajta és van benne valami, mindenkinek vannak ilyen kis dolgai, talán nem függőség, de ha le kell mondania róla akkor az rosszul esik nekünk. Szerintem, ez határozottan nem függőség, csak apróságok amik hozzánőttek a kicsi szívünkhöz és képesek vagyunk lemondani róluk, csak hát... fáj. Nem fizikai fájdalom, hanem a lelkünkön lesz egy aprócska seb, és mint mikor lehorzsolod a kezed, aztán szappanos meleg vízzel lemosod, úgy ez is fájdalmat okoz, nem nagyot, nem eget rengetőt, csak picit. (Tudom, a függők is ilyen és ehhez hasonló szövegekkel védekeznek, de ha Neked is vannak ilyen kis... nevezzük őket éjdöshöknek (:P), szóval ha vannak ilyen éjdöshkéid akkor lelked is van és akinek van lelke az megérti hogy mit akartam kinyögni és miért szenvedek itt a hosszú terjengős magyarázatokkal.)

Remélem, hogy megértetted a kijelentéseim mögött megbúvó kérdést, de ha mégsem, akkor segítek: OKOZHAT "FÜGGŐSÉGET" OLYAN DOLOG IS MINT PÉLDÁUL EGY JÓ KÖNYV, VAGY BÁRMI ILYESMI?? És ha valaki azzal mer jönni nekem, hogy van ennek neve is drágicám: kedvencek, akkor olyat válaszolok neki, hogy még a dédunokái se mernek majd blogot írni... na jó, lehet hogy egy kicsit eltúloztam?? :?

Kommenteket kérek! Mi a véleményed? Eltúloztam? xD (Amúgy mielőtt rám fogná valaki, nem fórumot akarok csinálni a blogból, csak visszajelzésre van szükségem és punktum)

(A heyesírási hiábkért felelőséget nem vállalok.)

(Az utolsó elötti bekezdésben nincs egyetlen egy bújtatott fenyegetés sem! Csak nyílt... xD)

A bejegyzés trackback címe:

https://potyii.blog.hu/api/trackback/id/tr132189454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása